Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:              www.evabell.cz

Fyzická osoba:                      Eva Bartáková

Se sídlem:                             Dělnická 444/19

IČ:                                          06442978

E-mailová adresa:                  info@evabell.cz

Telefonní číslo:                       603835087

 

Spotřebitel (vyplní zákazník):

Jméno a příjmení:                    

Adresa:                                        

Telefon:

E-mail:                                          

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne _______________ jsem ve Vašem obchodě www.evabell.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

 

 

 

 

Preferuji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

Prosím zakroužkujte:

  • oprava zboží,
  • výměna zboží,
  • sleva z ceny zboží,
  • odstoupení od smlouvy (vrácení kupní ceny)

 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

Reklamované zboží:

Datum objednání zboží:

Datum obdržení zboží:

Číslo objednávky:
V případě vrácení peněžních prostředků tyto žádám navrátit způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu):

Číslo bankovního účtu:

 

 

V:                                            Dne:

                                            
Podpis spotřebitele:                       _____________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele: _____________________________________

 

 

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží číslo: __________________________

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně  věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení